Preskočiť na hlavný obsah

Obľúbené produkty za mesiac júl

1. Balea: Ošetrujúca pleťová voda na citlivú pleť

Balea: Ošetrujúca pleťová voda na citlivú pleť s výťažkom z mandlí, v ružovom plastovom obale

           Táto pleťová   voda od značky Balea   patrí ku stáliciam v   starostlivosti o moju   citlivú pleť. Obľúbila   som si ju nielen kvôli   jej nízkej cene ale aj   kvôli tomu, že moju   citlivú pleť nevysušuje   a zanecháva ju   hydratovanú. Rovnako na jej oceňujem, že neobsahuje alkohol s ktorým sa moja pleť nekamárati a zvyčajne sa po ňom celá ohážem. Pleťová voda má veľmi jemnú parfumáciu, vďaka čomu pleť zbytočne nedráždi.

2. Ryor Aknestop: Krém s fytosfingosinom a irisom

Ryor Aknestop: Krém s fytosfingosinom a irisom v bielofialovom obale; vhodný na liečbu akné; upokojuje pokožku a nedráždi ju

        Tento krém som si   obľúbila vďaka tomu,   že moju citlivú a   začervenanú pleť   upokojuje a zároveň   bojuje aj proti akné,   ktoré sa mi sem - tam   na pleti vyskytne.   Krém má sviežu vôňu.   ktorá moju citlivú pleť   nedráždi.

3. Nivea: Svieži hydratačný krém soft

Nivea soft: hydratačný krém

  Klasika od značky Nivea, ku ktorej   neviem či je potrebné   niečo písať, keďže   počítam s tým, že   tento krém má   väčšina  z vás   vyskúšaný a má naňho urobený svoj vlastný názor. Mne tento krém sadol, keďže mi pleť hydratoval, rýchlo sa do nej vsiakol a zároveň ju nezanechal mastnú.


4. Botanica slavica: Prírodný krémový deodorant lime/grep

Botanica slavica: Prírodný krémový deodorant lime/grep v čiernom obale so zlatým písmom; prírodný deodorant, ktorý neobsahuje alkohol, hliník a iné látky, ktoré môžu dráždiť pokožku; prírodný deodorant vyrobený na Slovensku

 Toto bol môj prvý tuhý  krémový   deodorant, ktorý som   mala možnosť   vyskúšať a musím   povedať, že mi sadol a   v budúcnosti určite   ešte po nejakom   deodorante od tejto značky siahnem. Deodorant sa jednoducho rozotiera prstami a na oblečení nezanecháva biele škvrny. Príjemne ma prekvapilo, že deodorant bolo cítiť po celý deň, ako to sľubovala výrobca. Jedinú nevýhodu tohto deodorant vydím v jeho vôni, ktorá mi pripomínala aviváž ale niekomu naopak táto vôňa môže sadnúť.

5. PurityVision: Gerániová voda

PurityVision: Gerániová voda v bieloružovom obale so zlatým nápisom; kvetinová voda, ktorá je vhodná na liečbu akné, citlivej a začervenanej pleti;
 
Túto vodu som   vyhrala v súťaži od   Purity Vision a veľmi   som sa tešila na jej   testovanie, keďže   kvetinová voda by     mala potláčať   začervenanie pleti s   ktorým bojujem.   Kvetinová voda má pre mňa veľmi zvláštnu vôňu na ktorú som si musela zvyknúť. Zarazilo ma, že už po pár minútach od aplikácie som mala pleť upokojenú a bez začervenania, čo sa mi ešte u podobných produktov nestalo. Čo sa týka ďalších prínosov kvetinovej vody ako je napríklad sťahovanie pórov alebo navrátenie jasu a pružnosti pleti, to úplne posúdiť neviem. Ale ak bojuješ so začervenaným pleti táto kvetinová voda bude pre teba to pravé. 




        


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Catrice True Skin make up - recenzia

Ahoj v dnešnom článku sa bližšie pozrieme na môjho obľúbenca, ktorým je make-up Catrice True Skin. Tento make up ma už na prvý pohľad zaujal svojim obalom, ktorý sa vymyká klasickým obalom make-upom z drogéria. Na mňa vďaka obalu pôsobí make-up Catrice True Skin luxusným dojmom. Okrem obalu na make-up príjemne prekvapil svojimi vlastnosťami. Prvá vlastnosť, ktorá ma zaujala je jeho krycia schopnosť. Tá ma potešila veľmi vďaka tomu, že make-up dokáže prekriť moju začervenanú citlivú pleť, ktorú väčšina make-upov neprekrije. Okrem krytia, ktoré make-up ponúka, ma príjemne prekvapilo, že na pleti aj napriek vysokému krytiu, vyzerá prirodzene a nevytvára efekt masky. Ďalšou výhodou je aj fakt, že make-up je na pleti ľahučký a nie je ho na nej cítiť.

Obľúbenci za január

Ahoj, dnes ti predstavím moje najobľúbenejšie produkty za mesiac január 😄 1. Catrice True Skin   Po tomto produkte som v drogérii pokukovala už dlhšie, keďže by mal vyhovovať aj mojej suchej pleti. Na ktorej, väčšina mejkapov zvýrazní suché miesta. Preto veľmi oceňujem, že Catrice prišla s mejkapom, ktorý je vhodný aj pre tento typ pleti.  Okrem toho, že pleť hydratuje, má veľmi dobrú kryciu schopnosť, vďaka ktorej vytvára pleť ako s photoshopu. Oceňujem na ňom aj to že na pleti nevytvára dojem masky a vyzerá na nej prirodzene. 2. Catrice Liquid Camouflage Tento korektor je už v mojej beauty rutine stálicou. Najmä vďaka vysokej krycrj schopnosti, ako aj vďaka tomu, že na pleti vydrží dlho. 3. Catrice pero na obočie Pro Superproof Sľubujem, že toto je už posledný produkt od značky Catrice 😅 , keď ja si ale nemôžem pomôcť, keďže túto značku mám fakt rada. Toto pero od Catrice ma príjemne prekvapilo, okrem netradičnej kefky na obočie, má veľmi príjemn