Preskočiť na hlavný obsah

Moje top produkty v starostlivosti o kučeravé vlasy, vhodné aj pri Curly Girl method.

Už to bude pol roka, odkedy som sa začala starať o svoje vlasy podľa metódy curly girl method. Za tento čas som mala možnosť výskúšať veľmi veľa výrobkov z drogérie a tak ti v dnešnom článku, prinášam výber výrobkov, ktoré ma na tejto mojej ceste najviac zaujali.

Love beauty & planet blooming colour sulfate free shampoo
Už dlhšie som v drogérii pokukovala po nejakom šampóne, ktorý by som mohla používať na umývanie vlasom vrámci métody curly girl method.

Preto som bola nadšená, keď sa mi podarilo objaviť v drogérii, tento bezsulfátový šampón, ktorý taktiež neobsahuje silikóny a alkohol.

Šampón ma hneď zaujal svojou jemnou kvetinovou vôňou a taktiež, tým že mi vlasy aj týždeň po umytí voňajú za šampónom, čo sa mi do teraz pri použití iných šampónov nestalo.

Organic shop pomegranate & patchouli conditioner

Tak ako aj pri mojom obľúbenom šampóne, si ma aj pri tomto kondicionéri získala jeho ovocná vôňa.

Okrem toho som po použití tohto kondicionéru mala vlasy uhladené a lesklé, namiesto toho aby boli ako zvyčajne suché a rozpýrené.

Kondicionéry od značky Organic shop mám veľmi rada, keďže neobsahujú sulfáty, alkoholy a ani silikóny. 
Taktiež ide o značku prírodnej kozmetiky, ktorej výrobky obsahujú minimálne 98 % zložiek prírodného pôvodu.

Ziaja goat's milk hair mask with keratin

Ak sa mi niekedy stane, že moje vlasy potrebujú doplniť proteín hneď siaham po tejto maske na vlasy od značky Ziaja.
Po ktorej mám vlasy opäť lesklé a pružné.

Ak si náhodou umývaš vlasy podľa metódy cgm, musím ťa varovať, že táto maska má v sebe veľa proteínu a preto ju stačí nechať na vlasoch, po dobu, ktorú uvádza výrobca na obale, inak sa ti môže ľahko stať že si vlasy preproteínuješ.

Mne osobne sa osvedčilo používať túto masku na vlasy raz mesačne.

Sprej na kučeravé vlasy Power

Veľmi ma teší, že Balea zmenila zloženie tohto spreja a po novom je vhodný aj pre ľudí, ktorý sa o vlasy starajú podľa metódy cgm.

Tento sprej som obľúbila, vďaka tomu, že mám po ňom veľmi pekné kučery a taktiež sú po ňom moje vlasy leklejšie.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Catrice True Skin make up - recenzia

Ahoj v dnešnom článku sa bližšie pozrieme na môjho obľúbenca, ktorým je make-up Catrice True Skin. Tento make up ma už na prvý pohľad zaujal svojim obalom, ktorý sa vymyká klasickým obalom make-upom z drogéria. Na mňa vďaka obalu pôsobí make-up Catrice True Skin luxusným dojmom. Okrem obalu na make-up príjemne prekvapil svojimi vlastnosťami. Prvá vlastnosť, ktorá ma zaujala je jeho krycia schopnosť. Tá ma potešila veľmi vďaka tomu, že make-up dokáže prekriť moju začervenanú citlivú pleť, ktorú väčšina make-upov neprekrije. Okrem krytia, ktoré make-up ponúka, ma príjemne prekvapilo, že na pleti aj napriek vysokému krytiu, vyzerá prirodzene a nevytvára efekt masky. Ďalšou výhodou je aj fakt, že make-up je na pleti ľahučký a nie je ho na nej cítiť.

Obľúbené produkty za mesiac júl

1. Balea: Ošetrujúca pleťová voda na citlivú pleť            Táto pleťová   voda od značky Balea   patrí ku stáliciam v   starostlivosti o moju   citlivú pleť. Obľúbila   som si ju nielen kvôli   jej nízkej cene ale aj   kvôli tomu, že moju   citlivú pleť nevysušuje   a zanecháva ju   hydratovanú. Rovnako na jej oceňujem, že neobsahuje alkohol s ktorým sa moja pleť nekamárati a zvyčajne sa po ňom celá ohážem. Pleťová voda má veľmi jemnú parfumáciu, vďaka čomu pleť zbytočne nedráždi. 2. Ryor Aknestop: Krém s fytosfingosinom a irisom          Tento krém som si   obľúbila vďaka tomu,   že moju citlivú a   začervenanú pleť   upokojuje a zároveň   bojuje aj proti akné,   ktoré sa mi sem - tam   na pleti vyskytne.   Krém má sviežu vôňu.   ktorá moju citlivú pleť   nedráždi. 3. Nivea: Svieži hydratačný krém soft   Klasika od značky Nivea, ku ktorej   neviem či je potrebné   niečo písať, keďže   počítam s tým, že   tento  krém má   väčšina  z vás   vyskúšaný a má naňho urobený svoj vlastný náz

Obľúbenci za január

Ahoj, dnes ti predstavím moje najobľúbenejšie produkty za mesiac január 😄 1. Catrice True Skin   Po tomto produkte som v drogérii pokukovala už dlhšie, keďže by mal vyhovovať aj mojej suchej pleti. Na ktorej, väčšina mejkapov zvýrazní suché miesta. Preto veľmi oceňujem, že Catrice prišla s mejkapom, ktorý je vhodný aj pre tento typ pleti.  Okrem toho, že pleť hydratuje, má veľmi dobrú kryciu schopnosť, vďaka ktorej vytvára pleť ako s photoshopu. Oceňujem na ňom aj to že na pleti nevytvára dojem masky a vyzerá na nej prirodzene. 2. Catrice Liquid Camouflage Tento korektor je už v mojej beauty rutine stálicou. Najmä vďaka vysokej krycrj schopnosti, ako aj vďaka tomu, že na pleti vydrží dlho. 3. Catrice pero na obočie Pro Superproof Sľubujem, že toto je už posledný produkt od značky Catrice 😅 , keď ja si ale nemôžem pomôcť, keďže túto značku mám fakt rada. Toto pero od Catrice ma príjemne prekvapilo, okrem netradičnej kefky na obočie, má veľmi príjemn