Preskočiť na hlavný obsah

Veľký test levanduľových vôd


V posledných rokoch zažíva prírodná kozmetika obrovský boom a s ňou aj kvetované vody.
Ja som si konkrétne obľúbila levanduľovú voda, ktorá dokáže upokojiť moji citlivú pleť.
Aj vďaka tomu sa môžem prehlásiť za milovníka týchto vôd, ktorý nikdy neodolá možnosti vyskúšať levanduľovú vodu od novej značky.

V dnešnom článku si urobíme veľkú recenziu levanduľových vôd, ktoré zozenieš v internetovom obchode notino.

1. Purity Vision

O značke:
Kozmetika Purity Vision v sebe spája najnovšie vedecké poznatky spolu s tradičnými a časom preverenými postupmi. 
Produkty značky Purity Vision majú certifikát BIO kvality a zaisťujú skutočne prvotriednu starostlivosť o pokožku celého tela. 
Purity Vision podporuje sociálne projekty v rozvojových krajinách po celom svete a sleduje trendy vo výžive av starostlivosti o ludské zdravie. Cieľom značky Purity Vision je dosiahnuť najvyššiu možnú kvalitu svojich výrobkov, ktoré vám poskytnú maximálny komfort pri starostlivosti o vašu krásu.

Od iných levanduľových vôd sa levanduľová voda od tejto značky odlišuje mliečnym sklom, ktoré má zabrániť znehodnoteniu levaduľovej vody.

Moje hodnotenie:

Do jemnej levanduľovej vôňe tejto levanduľovej vody som sa hneď zamilovala a taktiež ma potešilo, že táto levanduľová voda spĺňa to čo sľubuje. A to, že moju citlivú pleť skutočne upokojila a potlačila jej začervenanie.

Nevýhodou tejto levanduľovej vody môže byť jej cena, keďže je najdrahšia s testovaných levanduľových vôd.

Druhú nevýhodu vidím v rozprašovači, ktorý strieka príliš veľké kvapky a tak sa levanduľová voda nedá aplikovať priamo na tvár.

Ja som tento problém vyriešila tak, že som si najprv levanduľovú vodu nastrieľala na kozmetický tampónik a následne aplikovala na pleť.

2. Renovality

O značke:
Renovality je česká rodinná firma, ktorá sa zaoberá predovšetkým výrobou za studena lisovaný ho olejov.
Oleje od tejto značky neobsahujú minerálne oleje, syntetické látky, konzervanty a ani farbivá.
Špeciálne fialové sklo, v ktorom sú všetky oleje Renovality uchovávané, zaručuje ich bioaktívnu stálosť. Zároveň poskytuje účinnú ochranu pred svetlom a pôsobí tak ako prirodzený filter, ktorý spomaľuje molekulárny rozpad prírodných produktov.

Aj napriek tomu, že sa táto značka zameriava primárne na výrobu olejov, ja som mala možnosť skúsiť od tejto značky levanduľovú vodu.

Moje hodnotenie:
Veľkým sklamaním pre mňa bola vôňa tejto levanduľovej vody, keďže okrem vôňe levanduľe obsahovala aj vôňu pomaranča, ktorá by podľa nemala čo robiť pri prírodnej levanduľovej vode. 
A mne bola práve táto namiešaná vôňa nepríjemná, na druhú stranu ale chápem, že túto vôňu oceníš, pokiaľ ti nesedí čistá vôňa levanduľe.

Príjemným prekvapením pre mňa bol rozprašovač, ktorý striekal jemné kvapky a preto som mohla naniesť levanduľovú vodu priamo na pleť. Taktiež ma príjemne prekvapila cena tejto levanduľovej vody, kedže ide o najlacnejšiu z testovaných levanduľových vôd.

Okrem toho táto levanduľová voda, dokázala taktiež upokojiť moju pleť a potlačiť jej začervenanie.

3. Saloos

O značke:
Saloos je česká značka prírodnej kozmetiky. Vo svojich produktoch využíva silu rastlinných olejov, éterických olejov a bambuckého masla. Produkty Saloos sú certifikované ako prírodná kozmetika certifikátmi CPK a CPK BIO.

Saloos využíva vo svojich produktoch rastlinné suroviny vysokej kvality ako aj suroviny z ekologického poľnohospodárstva, prípadne zberu vo voľnej prírode.

V pírodnej kozmetike Saloos nenájdete žiadne syntetické konzervanty, parfemáciu, či farbivá. Rovnako Saloos nepoužíva vo svojich výrobkoch minerálne oleje, vazelínu, silikóny.

Moje hodnotenie:
Ako poslednú tu máme levaduľovú vodu od značky Saloos, ktorá ma už na prvý pohľad zaujala svojim obalom, ktorý sa mi zo všetkých testovaných levanduľový vôd zdá najkrajší.

Podobne ako levaduľová voda od značky Purity Vision aj táto levanduľová voda má jemnú vôňu levanduľe.

Nepríjemným sklamaním pre mňa u tejto levanduľový vody bol nový obal, ktorý na rozdiel od toho starého obsahuje rozprašovač, ktorý strieka veľké kvapky, ktoré opäť nemôžete priamo aplikovať na tvár.

Aj napriek nepríjemnému rozprašovačom si ma táto levanduľová voda získala a tiež splnila to čo sľubovala.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Catrice True Skin make up - recenzia

Ahoj v dnešnom článku sa bližšie pozrieme na môjho obľúbenca, ktorým je make-up Catrice True Skin. Tento make up ma už na prvý pohľad zaujal svojim obalom, ktorý sa vymyká klasickým obalom make-upom z drogéria. Na mňa vďaka obalu pôsobí make-up Catrice True Skin luxusným dojmom. Okrem obalu na make-up príjemne prekvapil svojimi vlastnosťami. Prvá vlastnosť, ktorá ma zaujala je jeho krycia schopnosť. Tá ma potešila veľmi vďaka tomu, že make-up dokáže prekriť moju začervenanú citlivú pleť, ktorú väčšina make-upov neprekrije. Okrem krytia, ktoré make-up ponúka, ma príjemne prekvapilo, že na pleti aj napriek vysokému krytiu, vyzerá prirodzene a nevytvára efekt masky. Ďalšou výhodou je aj fakt, že make-up je na pleti ľahučký a nie je ho na nej cítiť.

Obľúbené produkty za mesiac júl

1. Balea: Ošetrujúca pleťová voda na citlivú pleť            Táto pleťová   voda od značky Balea   patrí ku stáliciam v   starostlivosti o moju   citlivú pleť. Obľúbila   som si ju nielen kvôli   jej nízkej cene ale aj   kvôli tomu, že moju   citlivú pleť nevysušuje   a zanecháva ju   hydratovanú. Rovnako na jej oceňujem, že neobsahuje alkohol s ktorým sa moja pleť nekamárati a zvyčajne sa po ňom celá ohážem. Pleťová voda má veľmi jemnú parfumáciu, vďaka čomu pleť zbytočne nedráždi. 2. Ryor Aknestop: Krém s fytosfingosinom a irisom          Tento krém som si   obľúbila vďaka tomu,   že moju citlivú a   začervenanú pleť   upokojuje a zároveň   bojuje aj proti akné,   ktoré sa mi sem - tam   na pleti vyskytne.   Krém má sviežu vôňu.   ktorá moju citlivú pleť   nedráždi. 3. Nivea: Svieži hydratačný krém soft   Klasika od značky Nivea, ku ktorej   neviem či je potrebné   niečo písať, keďže   počítam s tým, že   tento  krém má   väčšina  z vás   vyskúšaný a má naňho urobený svoj vlastný náz

Obľúbenci za január

Ahoj, dnes ti predstavím moje najobľúbenejšie produkty za mesiac január 😄 1. Catrice True Skin   Po tomto produkte som v drogérii pokukovala už dlhšie, keďže by mal vyhovovať aj mojej suchej pleti. Na ktorej, väčšina mejkapov zvýrazní suché miesta. Preto veľmi oceňujem, že Catrice prišla s mejkapom, ktorý je vhodný aj pre tento typ pleti.  Okrem toho, že pleť hydratuje, má veľmi dobrú kryciu schopnosť, vďaka ktorej vytvára pleť ako s photoshopu. Oceňujem na ňom aj to že na pleti nevytvára dojem masky a vyzerá na nej prirodzene. 2. Catrice Liquid Camouflage Tento korektor je už v mojej beauty rutine stálicou. Najmä vďaka vysokej krycrj schopnosti, ako aj vďaka tomu, že na pleti vydrží dlho. 3. Catrice pero na obočie Pro Superproof Sľubujem, že toto je už posledný produkt od značky Catrice 😅 , keď ja si ale nemôžem pomôcť, keďže túto značku mám fakt rada. Toto pero od Catrice ma príjemne prekvapilo, okrem netradičnej kefky na obočie, má veľmi príjemn