Preskočiť na hlavný obsah

5 štetcov, ktoré sú nevyhnutnosťou, ak začínaš s líčením



1. Štetec na púder 




Štetec na púder je pre mňa úplnou nevyhnutnosťou ak sa začínaš líčiť, keďže sa mi ho nepodarilo zatiaľ ničím nahradiť.
Áno pripúšťam, že niekto by mohol namietať, že na nanášanie púdru existujú aj hubky ale mne sa nikdy nepodarilo púder zapracovať hubkou tak dobre ako štetcom. 

2. Blendovací štetec

Štetec na blendovanie (rozmazávanie tieňov do stratena ) sa podľa mňa tiež nedá ničím iným nahradiť. Sama viem o čom hovorím, keďže som sa ho neúspešne pokúšala nahradiť štetcom na korektor z DM drogérie a čudovala sa prečo to nefunguje 😅. 
Aj štetec na obrázku je z DM drogérie a je podľa mňa skvelý pre začiatočníkov. 

3. Štetec na očné tiene

Tento štetec je vhodný na nanášanie väčšiny tieňov a zabezpečí ti ich precízne nanesenie. 

4. Kontúrovací štetec/štetec na tvarenku

Budem sa opakovať ale ani tieto štetce sa nedajú podľa mňa ničím iným nahradiť. Keďže pokúšať sa nanášať lícenku hubkou, ktorá je ku nej pribalená dopadá väčšinou katastrofálne.
Pri produktoch na konturovanie som sa zatiaľ nestretla s tým aby ku ním bola pribalená hubka alebo iný produkt na ich nanesenie. A preto je tu štetec nevyhnutnosťou.
Jedine malé upozornenie odo mňa je, že pri nanášaní produktov na konturovanie je lepšie na začiatok použiť malé množstvo produktu a dôkladne ho krúživými pohybmi rozmazať smerom ku vlasom, aby si potom niekde nebehal/a s hnedou šmuhou na tvári.

5. Štetec na rozjasňovač

Tento štetec doporučujem, nakoľko v prstoch na začiatku nebudeš mať cit aby si rozjasňovač dokázal/a naniesť iba prstami.
Opäť ako v prípade produktov na kontúrovanie aj tu stačí naniesť na začiatok na pleť minimum produktu.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Catrice True Skin make up - recenzia

Ahoj v dnešnom článku sa bližšie pozrieme na môjho obľúbenca, ktorým je make-up Catrice True Skin. Tento make up ma už na prvý pohľad zaujal svojim obalom, ktorý sa vymyká klasickým obalom make-upom z drogéria. Na mňa vďaka obalu pôsobí make-up Catrice True Skin luxusným dojmom. Okrem obalu na make-up príjemne prekvapil svojimi vlastnosťami. Prvá vlastnosť, ktorá ma zaujala je jeho krycia schopnosť. Tá ma potešila veľmi vďaka tomu, že make-up dokáže prekriť moju začervenanú citlivú pleť, ktorú väčšina make-upov neprekrije. Okrem krytia, ktoré make-up ponúka, ma príjemne prekvapilo, že na pleti aj napriek vysokému krytiu, vyzerá prirodzene a nevytvára efekt masky. Ďalšou výhodou je aj fakt, že make-up je na pleti ľahučký a nie je ho na nej cítiť.

Obľúbené produkty za mesiac júl

1. Balea: Ošetrujúca pleťová voda na citlivú pleť            Táto pleťová   voda od značky Balea   patrí ku stáliciam v   starostlivosti o moju   citlivú pleť. Obľúbila   som si ju nielen kvôli   jej nízkej cene ale aj   kvôli tomu, že moju   citlivú pleť nevysušuje   a zanecháva ju   hydratovanú. Rovnako na jej oceňujem, že neobsahuje alkohol s ktorým sa moja pleť nekamárati a zvyčajne sa po ňom celá ohážem. Pleťová voda má veľmi jemnú parfumáciu, vďaka čomu pleť zbytočne nedráždi. 2. Ryor Aknestop: Krém s fytosfingosinom a irisom          Tento krém som si   obľúbila vďaka tomu,   že moju citlivú a   začervenanú pleť   upokojuje a zároveň   bojuje aj proti akné,   ktoré sa mi sem - tam   na pleti vyskytne.   Krém má sviežu vôňu.   ktorá moju citlivú pleť   nedráždi. 3. Nivea: Svieži hydratačný krém soft   Klasika od značky Nivea, ku ktorej   neviem či je potrebné   niečo písať, keďže   počítam s tým, že   tento  krém má   väčšina  z vás   vyskúšaný a má naňho urobený svoj vlastný náz

Obľúbenci za január

Ahoj, dnes ti predstavím moje najobľúbenejšie produkty za mesiac január 😄 1. Catrice True Skin   Po tomto produkte som v drogérii pokukovala už dlhšie, keďže by mal vyhovovať aj mojej suchej pleti. Na ktorej, väčšina mejkapov zvýrazní suché miesta. Preto veľmi oceňujem, že Catrice prišla s mejkapom, ktorý je vhodný aj pre tento typ pleti.  Okrem toho, že pleť hydratuje, má veľmi dobrú kryciu schopnosť, vďaka ktorej vytvára pleť ako s photoshopu. Oceňujem na ňom aj to že na pleti nevytvára dojem masky a vyzerá na nej prirodzene. 2. Catrice Liquid Camouflage Tento korektor je už v mojej beauty rutine stálicou. Najmä vďaka vysokej krycrj schopnosti, ako aj vďaka tomu, že na pleti vydrží dlho. 3. Catrice pero na obočie Pro Superproof Sľubujem, že toto je už posledný produkt od značky Catrice 😅 , keď ja si ale nemôžem pomôcť, keďže túto značku mám fakt rada. Toto pero od Catrice ma príjemne prekvapilo, okrem netradičnej kefky na obočie, má veľmi príjemn