Preskočiť na hlavný obsah

Vyskúšané kozmetické produkty za leto

1. Deodoranty a antiperspiranty


V lete som mala možnosť vyskúšať antiperspirant Fiji dream a deodorant o Amazonia Spirit od značky Fa. Antiperspirant rovnako ako deodorant ma prekvapili svojou jemnou sladkou vôňou, ktorú som si okamžite zamilovala.

2. Šampón

Počas leta som pokračovala v testovaní tuhých šampónov od značky Ponio.
Zo širokého portfólia šampuchov som si nakoniec vybrala šampuch Orien chai, nakoľko ma v poslednom čase oslovujú korenisté vône šampónov a sprchovacích gélov.
Šampuch má jemnú korenistú vôňu, ktorá by mohla byť na môj vkus aj silnejšia.
Podobne ako predchádzajúci šampuch od značky Ponio, ktorý som mohla skúsiť aj tento šampuch vlasy dôkladne umyje a nezaťaží ich. 
Jedinú nevýhodu vidím v tom, že sa mi tento šampuch minul rýchlejšie ako ten predtým.

3. Krémy 

Od značky INelia som vyskúšala krém Avocado vegan, ktorý sa pýšil kopou, zázračných účinkou, ktoré mal spôsobovať ale popravde som si žiaden z nich nevšimla a za mňa ide o klasický krém na ruky, ktorý ich hydratuje bez toho aby ich zanechal mastné.

Od značky Bevola som skúsila  Aloe Vera krém na ruky, ktorý splnil to čo sľuboval a to hydratované ruky. Jedinou nevýhodou je že mňa fakt, že sa jedná o mastnejší krém na ruky.

Na boj proti akné som skúsila použiť krém od Dermacolu ACNE Clear, ktorý mojej citlivej pokožke nesadol a spôsobil mi viac vyrážok ako som mala. Osobne si myslím, že krém viac sadne normálnej a zmiešanej pleti.

4. Pleťová voda

Z tejto kategórie tu mám iba jeden odskúšaný produkt a to pleťovú vodu od značky Bevola.

Pleťová voda splnila to čo som od nej očakávala a to dočistenie pleti bez jej vysušenia. Dokonca ma milo prekvapila nakoľko mojej citlivej pleti sadla aj napriek obsahu alkoholu, ktorý je z pleťovej vody cítiť, čo považujem za jej jedinú nevýhodu.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Catrice True Skin make up - recenzia

Ahoj v dnešnom článku sa bližšie pozrieme na môjho obľúbenca, ktorým je make-up Catrice True Skin. Tento make up ma už na prvý pohľad zaujal svojim obalom, ktorý sa vymyká klasickým obalom make-upom z drogéria. Na mňa vďaka obalu pôsobí make-up Catrice True Skin luxusným dojmom. Okrem obalu na make-up príjemne prekvapil svojimi vlastnosťami. Prvá vlastnosť, ktorá ma zaujala je jeho krycia schopnosť. Tá ma potešila veľmi vďaka tomu, že make-up dokáže prekriť moju začervenanú citlivú pleť, ktorú väčšina make-upov neprekrije. Okrem krytia, ktoré make-up ponúka, ma príjemne prekvapilo, že na pleti aj napriek vysokému krytiu, vyzerá prirodzene a nevytvára efekt masky. Ďalšou výhodou je aj fakt, že make-up je na pleti ľahučký a nie je ho na nej cítiť.

Obľúbené produkty za mesiac júl

1. Balea: Ošetrujúca pleťová voda na citlivú pleť            Táto pleťová   voda od značky Balea   patrí ku stáliciam v   starostlivosti o moju   citlivú pleť. Obľúbila   som si ju nielen kvôli   jej nízkej cene ale aj   kvôli tomu, že moju   citlivú pleť nevysušuje   a zanecháva ju   hydratovanú. Rovnako na jej oceňujem, že neobsahuje alkohol s ktorým sa moja pleť nekamárati a zvyčajne sa po ňom celá ohážem. Pleťová voda má veľmi jemnú parfumáciu, vďaka čomu pleť zbytočne nedráždi. 2. Ryor Aknestop: Krém s fytosfingosinom a irisom          Tento krém som si   obľúbila vďaka tomu,   že moju citlivú a   začervenanú pleť   upokojuje a zároveň   bojuje aj proti akné,   ktoré sa mi sem - tam   na pleti vyskytne.   Krém má sviežu vôňu.   ktorá moju citlivú pleť   nedráždi. 3. Nivea: Svieži hydratačný krém soft   Klasika od značky Nivea, ku ktorej   neviem či je potrebné   niečo písať, keďže   počítam s tým, že   tento  krém má   väčšina  z vás   vyskúšaný a má naňho urobený svoj vlastný náz

Obľúbenci za január

Ahoj, dnes ti predstavím moje najobľúbenejšie produkty za mesiac január 😄 1. Catrice True Skin   Po tomto produkte som v drogérii pokukovala už dlhšie, keďže by mal vyhovovať aj mojej suchej pleti. Na ktorej, väčšina mejkapov zvýrazní suché miesta. Preto veľmi oceňujem, že Catrice prišla s mejkapom, ktorý je vhodný aj pre tento typ pleti.  Okrem toho, že pleť hydratuje, má veľmi dobrú kryciu schopnosť, vďaka ktorej vytvára pleť ako s photoshopu. Oceňujem na ňom aj to že na pleti nevytvára dojem masky a vyzerá na nej prirodzene. 2. Catrice Liquid Camouflage Tento korektor je už v mojej beauty rutine stálicou. Najmä vďaka vysokej krycrj schopnosti, ako aj vďaka tomu, že na pleti vydrží dlho. 3. Catrice pero na obočie Pro Superproof Sľubujem, že toto je už posledný produkt od značky Catrice 😅 , keď ja si ale nemôžem pomôcť, keďže túto značku mám fakt rada. Toto pero od Catrice ma príjemne prekvapilo, okrem netradičnej kefky na obočie, má veľmi príjemn