Preskočiť na hlavný obsah

Novinky z Dm drogérie, ktoré sú vhodné pri Curly girl metóde

 1. TRESenmé peeling na požku hlavy Exfoliating scalp scrub for greasy hair



TRESemmé Exfoliating scalp scrub for greasy hair review; TRESemmé peeling na pokožku hlavy




Na úvod musím priznať, že toto je moja prvá skúsenosť s peelingom na pokožku hlavy, kedže som bola k takýmto produktom dosť skeptická. 

Peeling ma na začiatku prekvapil, svojou konzistenciou, ktorá pripomína sliz a na pokožke hlavy sa mení na jemnú penu, ktorá dôkladne vyčistí pokožku hlavy a vlasy. Vlasy po peelingu vŕzgajú, čo je znakom, toho že ich peeling dobre umyl. 
Na druhú stranu sú však vlasy po peelingu vysušené a je potrebné im dodať dodatočnú hydratáciu.

Za nevýhodu u tohto peelingu môžem považovať iba jeho vôňu, ktorá je na môj vkus až príliš mentolová.

2. Low poo šampón (šampón na bežné umývanie) TRESemmé PRO PURE DAMAGE SHAMPOO

TRESemmé PRO PURE DAMAGE RECOVERY SHAMPOO 0 % sulphates, silicones, dyes; TRESemmé šampón pre poškodené vlasy bez sulfátov a silikónov vhodný pri curly girl metóde

Tento šampón je vhodný pri Curly girl metóde ako low poo šampón alebo inak šampón na bežné umývanie.

Po šampóne som mala vlasy umyté bez zbytočného zaťaženia. Nakoľko nemám poškodené vlasy neviem posúdiť do akej miery šampón spĺňa to čo sľubuje.

Jedinú nevýhodu vidím v tom, že šampón podľa jednej stránky zameranej na curly girl metódu môže vysúšať pokožku hlavy, to ale v mojom prípade nenastalo.

3. Kondicionér Balea Natural Beauty na kučeravé vlasy 

Orange Balea Natural Beauty löcken Spülung; oranžový Balea kondicionér na kučeravé vlasy vhodný pri curly girl metóde

Tento kondicionér je vhodný pre suché, kučeravé vlasy.

Na moje jemné vlny bol už príliš ťažký a vlasy som po ňom spľasnuté.

Na druhú stranu ale oceňujem, že aj Dm drogéria prišla s vlastným produktom, ktorý je vhodný pri Curly girl metóde. 

Rovnako je povolený aj šampón z rovnakej rady ako kndicionér, ten som ale kvôli zlým recenziám radšej neskúšala a rovnakom ako kondicionér aj tento šampón by mal byť skôr pre kučeravé vlasy ako vlnité.

4. Kondicionér TRESemmé PRO PURE DAMAGE RECOVERY

White TRESemmé PRO PURE DAMAGE RECOVERY CONDITIONER; TRESemmé kondicionér na poškodené vlasy vhodný pri curly girl metóde

Na rozdiel od predchádzajúceho kondicionéru je tento kondicionér vhodný aj pre vlnité vlasy.

Vlasy sú po kondicionéry hydratované a leské. Rovnako ako pri šampóne ani pri kondicionéry

Jedinú nevýhodu kondicionéra vidím v obale z ktorého kondicionér ťažko dostáva.

5. Leave-in / Mlieko na vlasy Balea PROFESSIONAL WINTER PROTECT HAARMILCH

Balea PROFESSIONAL WINTER PROTECT HAARMILCH; modrotužové Balea Professional mlieko na vlasy s keratínom, ktoré poskytuje ochranu pre vlasy v zime


Na moje vlasy, ktoré sa nekamarátia so žiadnym bez oplachovým kondícionér bolo aj toto mlieko príliš ťažké a vlny mám po ňom spľasnuté.

Ale na druhej strane, komu bezoplachové kondicionéri na vlasy vyhovujú a hľadá niečo ľahšie z drogérie na vlasy môže toto mlieko sadnúť.

Jedinou jeho nevýhodou môže byť to, že obsahuje glycerín, ktorý vo vlhkom počasí spôsobuje frizz na vlasoch.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Catrice True Skin make up - recenzia

Ahoj v dnešnom článku sa bližšie pozrieme na môjho obľúbenca, ktorým je make-up Catrice True Skin. Tento make up ma už na prvý pohľad zaujal svojim obalom, ktorý sa vymyká klasickým obalom make-upom z drogéria. Na mňa vďaka obalu pôsobí make-up Catrice True Skin luxusným dojmom. Okrem obalu na make-up príjemne prekvapil svojimi vlastnosťami. Prvá vlastnosť, ktorá ma zaujala je jeho krycia schopnosť. Tá ma potešila veľmi vďaka tomu, že make-up dokáže prekriť moju začervenanú citlivú pleť, ktorú väčšina make-upov neprekrije. Okrem krytia, ktoré make-up ponúka, ma príjemne prekvapilo, že na pleti aj napriek vysokému krytiu, vyzerá prirodzene a nevytvára efekt masky. Ďalšou výhodou je aj fakt, že make-up je na pleti ľahučký a nie je ho na nej cítiť.

Obľúbené produkty za mesiac júl

1. Balea: Ošetrujúca pleťová voda na citlivú pleť            Táto pleťová   voda od značky Balea   patrí ku stáliciam v   starostlivosti o moju   citlivú pleť. Obľúbila   som si ju nielen kvôli   jej nízkej cene ale aj   kvôli tomu, že moju   citlivú pleť nevysušuje   a zanecháva ju   hydratovanú. Rovnako na jej oceňujem, že neobsahuje alkohol s ktorým sa moja pleť nekamárati a zvyčajne sa po ňom celá ohážem. Pleťová voda má veľmi jemnú parfumáciu, vďaka čomu pleť zbytočne nedráždi. 2. Ryor Aknestop: Krém s fytosfingosinom a irisom          Tento krém som si   obľúbila vďaka tomu,   že moju citlivú a   začervenanú pleť   upokojuje a zároveň   bojuje aj proti akné,   ktoré sa mi sem - tam   na pleti vyskytne.   Krém má sviežu vôňu.   ktorá moju citlivú pleť   nedráždi. 3. Nivea: Svieži hydratačný krém soft   Klasika od značky Nivea, ku ktorej   neviem či je potrebné   niečo písať, keďže   počítam s tým, že   tento  krém má   väčšina  z vás   vyskúšaný a má naňho urobený svoj vlastný náz

Obľúbenci za január

Ahoj, dnes ti predstavím moje najobľúbenejšie produkty za mesiac január 😄 1. Catrice True Skin   Po tomto produkte som v drogérii pokukovala už dlhšie, keďže by mal vyhovovať aj mojej suchej pleti. Na ktorej, väčšina mejkapov zvýrazní suché miesta. Preto veľmi oceňujem, že Catrice prišla s mejkapom, ktorý je vhodný aj pre tento typ pleti.  Okrem toho, že pleť hydratuje, má veľmi dobrú kryciu schopnosť, vďaka ktorej vytvára pleť ako s photoshopu. Oceňujem na ňom aj to že na pleti nevytvára dojem masky a vyzerá na nej prirodzene. 2. Catrice Liquid Camouflage Tento korektor je už v mojej beauty rutine stálicou. Najmä vďaka vysokej krycrj schopnosti, ako aj vďaka tomu, že na pleti vydrží dlho. 3. Catrice pero na obočie Pro Superproof Sľubujem, že toto je už posledný produkt od značky Catrice 😅 , keď ja si ale nemôžem pomôcť, keďže túto značku mám fakt rada. Toto pero od Catrice ma príjemne prekvapilo, okrem netradičnej kefky na obočie, má veľmi príjemn